הרב מוטק'ה בלוי: "הזמר שהפסיד פעמיים בשביל הקב"ה"

    פנחס בן זיו 1 Comment on הרב מוטק'ה בלוי: "הזמר שהפסיד פעמיים בשביל הקב"ה"

    המחנך הידוע הרב מוטק'ה בלוי, יו"ר משמרת הקודש והחינוך, התראיין בתוכנית 'זמן אוויר' בהגשת מנחם טוקר וסיפר את סיפורו של אחד מגדולי הזמר החסידים שהפסיד שתי הופעות ענק בארה"ב כדי לעמוד בעקרונותיו. בלוי הסביר למי מותר ורצוי להשמיע מוזיקת טראנס, וגם, להיכן מכווונים טילי החיזבאללה? האזינו

    צילום: ללא קרדיט
    11:48
    09.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on לקראת שרב משמעותי | החזאי מעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר משמרת הקודש והחינוך הרב מוטק'ה בלוי, שוחח היום עם מנחם טוקר בתוכנית 'זמן אוויר' והתייחס להופעת זמרים חרדיים בפני לוחמי צה"ל: "אני מאוד מעריך ומשבח את כל האומנים שמופיעים ומשמחים את החיילים, אתמול היה ליפא שמעלצר וגם אברהם פריד הופיע ושימח. החיילים הם לא בחורי ישיבות, טראנסים זה מצויין בשבילם. אבל כמובן – לבחורי ישיבה ניגוני טראנס זה ממש שאול תחתית".

    הרב בלוי חשף: "יש בעל מנגן חסידי שהוזמן להופיע במעמד 'יום ההצלה' של סאטמער בכ"א כסלו, והוא הופיע בשבוע האחרון בפני חיילי צה"ל, אז סאטמער ביטלו את ההזמנה שלו. מאוחר יותר הוא קיבל הזמנה לאירוע אחר בארה"ב, הוא שמח מאוד על האירוע שיכסה את הפסדי הביטול בסאטמער, אך אז שאל אם הישיבה באירוע תהיה בנפרד, ונענה שלא יהיו מחיצות אך ישבו בנפרד. על אתר הוא ביטל את ההזמנה ובכך הפסיד גם את האירוע בסאטמער וגם את האירוע השני. זהו בעל מנגן אמיתי. הפסיד פעמיים בשביל הקב"ה".

    בהמשך גינו השניים את בני קהילת ה'נטורי קרתא' כאשר טוקר אף מציע להכניס אותם לעזה תמורת החטופים הישראליים.

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי הבעל מנגן הצדיק ?
      למה לא מפרסמים את שמו ?
      כתוב שמצווה לפרסם עושי מצווה…